Lindap Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Kanskje ingen nyhet lenger, men siste helge gikk jeg på ski på Golsfjellet og der var det ca. en halvmeter snø og preparerte løyper. Temp. mellom -5 og -3 og bra forhold. Anbefales. Siter
panda Skrevet 7. desember 2009 Skrevet 7. desember 2009 Kanskje ingen nyhet lenger, men siste helge gikk jeg på ski på Golsfjellet og der var det ca. en halvmeter snø og preparerte løyper. Temp. mellom -5 og -3 og bra forhold. Anbefales. Gjorde faktisk jeg også. Var en tur på Storefjell hotell og gikk en skitur på lørdagen oppom en fire-fem fine og små topper i nærheten. Utrolig bra oppkjørte og skiltete spor, selv om terrenget var litt vel flatt synes jeg. Må være fint å Kite der oppe forresten. Jeg startet omtrent i soloppgang for å ha fjellet for meg selv og fordi det er ganske få timer med sollys. Mener å huske at det var ganske mye kaldere enn minus 5 sånn til å begynne med, selv om det ble bedre i utover dagen. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.