Gå til innhold
  • Bli medlem

Valdresflya


jangk

Anbefalte innlegg

Annonse

Nå sitter jeg og teller på knappene om jeg skal ta med meg fjellskiene og teltet og hoppe i bilen og kjøre opp til Flya... Det er jo meldt knallvær med minus 3-4 grader og sol og greier og greier. Webcam'en ser jo riktig så bra ut. Men så ringte jeg vandrerhjemmet, hun jeg snakket med ble ikke kjempeentusiastisk når jeg nevnte ski..hehe.

Vegvesenet meldte om vått (!) føre og regnbyger (!!) klokken 5 i går natt. Noen som vet hvor vegvesenet foretar disse vegmeldingene sine der oppe? Nedi bygda? :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å påberope meg å være aordøl, er jeg rimelig sikker på at det er en bom når man har kommet opp de verste stigningene mot Turtagrø. Det er ei bomvokterbu på vestsida av vegen. Jeg tror mer at dette er en "avgiftsbom" enn at det er en "vegen er stengt herfrabom"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.