Gå til innhold
  • Bli medlem

KOLLEKTIVT TIL GJENDESHEIM?


yardbird

Anbefalte innlegg

Jeg har sjekket både på nett og telefon, uten at det har lykkes meg å finne noen måte å komme seg fra Oslo til Gjendesheim på, utenom ved bruk av bil, i tiden før St Hans. Valdresekspressen går bare til Beitostølen, og det er ikke transport videre fra jernbanen på Otta - bortsett fra til Vågåmo, og det er like langt unna som Beitostølen.

Klager litt over dette her i håp om at noen kjenner til en obskyr lokalrute ingen vet om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for engasjement for å løse problemet. Dessverre er de rutene det henvises til noe uklare i oppsettet, og selv om det kan se ut som det går buss til Gjendesheim fra 1/5, er det ikke tilfelle. Endte opp med å få tak i folka på Gjendesheim, som kunne fortelle at det ikke går buss verken fra Otta eller Beito før St Hans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykkel holder ikke når jeg skal ha med en del utstyr for både overnatting, turgåing, variert ørretfiske m.m. Jeg kommer meg nok fram - har mulighet for biltransport - men tenkte jeg skulle slippe å bry kjentfolk med å kjøre tur/retur Sjodalen-Beito.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.