remington Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Hei hå! For eit strålende forum! Tenkte meg på fjellet i pinsa (og helst uten ski). Noen som har noen anbefalinger, hvor det er lite/null snø? Bor i oslo så tenkte innenfor noen timer bussing/togtur. takk for tips, andreas Siter
strebus85 Skrevet 27. mai 2009 Skrevet 27. mai 2009 Ringvassøy er knall, men så var det det med buss da. Norwegian og Sas flyr daglig nordover, men det kan være lurt med noen overnattinger for å rettferdiggjøre utlegget. Siter
500fjell Skrevet 28. mai 2009 Skrevet 28. mai 2009 Hei! Det burde være muligheter for fottur flere steder i Østlandsfjella! For eksempel i Østerdalen har man Rondane, Sølen, Elgpiggen og Femundsmarka. På Østre Hardangervidda, Blefjell og Norefjell bør det gå greit å gå til fots. Lenger vest er det mer snø, og over 1500 moh er det så mye snø at ski lønner seg. Siter
remington Skrevet 28. mai 2009 Forfatter Skrevet 28. mai 2009 Blefjell og norefjell hadde jeg helt glemt!... fine steder og burde være flott der nå. og Ringvassøy er notert for fremtidige turer! (2500,- ble litt mye for tre dagers;) ser an i løpet av i morra hvor jeg ender opp;) takk for svar! Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.