Chivato Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Hei! Eg sit her og lurer på om eg skal leiga ut revejakt-terrenget mitt som ligg sentralt til i bygda som eg bur i her på Vestlandet Det ligg ei lita jakthytte der oppe, og er vorte observert mykje rev på åtet. Kor mykje hadde de vore villige til å betala for leige av dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjellbukken Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Har man begynt å betale for å drive rovdyrbekjempelse nå? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chivato Posted April 28, 2009 Author Share Posted April 28, 2009 Eg spør berre reint hypotetisk for eg får kanskje ikkje moglegheiten til å bruka det til vinteren som kjem, og det er ingen vits i at det skal stå ubrukt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knutis Posted April 28, 2009 Share Posted April 28, 2009 Prøv på kammeret.no. Mange ivrige revejegere der! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ROV Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 Hei For min del så hadde jeg ikke vært interessert i å betalt for å jakte rev. Der jeg kommer fra (også en bygd på vestlandet) virker det som om bøndene bare glad dersom noen i hele tatt stikker på revejakt. Men du kan jo fronte med billig utleige av hytta da Det er veier jo bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lisa86 Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Tror ikke jeg ville betalt mye for å jakte rev nei... Da går jeg heller på jakt i fjellet rundt bygda jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fjellbukken Posted May 31, 2009 Share Posted May 31, 2009 Chivato, er det snakk om ett åte som vil bli vedlikeholdt av andre enn leietaker? Isåfall kan det kanskje være interessant for noen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts