+ASI Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 For noen år siden fikk jeg tak i de samme skistavene som forsvaret bruker nå, det var etter et noe kronglete søkeprosess på nettet. Fordelen med disse stavene er at selve stavemnet tåler det meste og at de kan skrues sammen til ei søkestang. Imidlertid er ikke trinsene av det mest solide slaget, og pga nevnte funksjon er spiss og trinse skrudd fast i et stykke nederst. Problemet er imidlertid at trinsene har gått i stykker, og jeg er ikke i stand til å spore opp det firmaet de ble kjøpt fra. (De kom i oppkrav, mener at firmaet het noe på R, men klarer ikke å finne det i det hele tatt.) Er det noen her som har noen som helst ide til hvor jeg kan få tak i nye trinser / spisser? Siter
Gal Krokfot Skrevet 18. november 2008 Skrevet 18. november 2008 Prøv forsvarets avhendingsbutikk på Hovemoen/Lillehammer eller Elvenes/Troms. Siter
+ASI Skrevet 19. november 2008 Forfatter Skrevet 19. november 2008 Har prøvd avhendingslagrene, men de sier at forsvaret enda ikke har begynt å avhende disse. Siter
sherpa Skrevet 20. november 2008 Skrevet 20. november 2008 Hei. Har trinser, håndtak m.m. Du kan evnt. sende meg en pm så skal jeg hjelpe deg. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.