Gå til innhold
  • Bli medlem

Exped Hummingbird sovepose


Red Devils

Anbefalte innlegg

Annonse

Ja har den og den funker greit som en sommerpose, men på fjellet rundt 0 - 5 grader var det småkaldt til tider (men det trakk litt siden jeg måtte ha teltet åpent pågrunn av hund).

Syns også den mista litt mye dun de første gangene jeg brukte den. Dene ene gangen var jeg mer eller mindre dekt av fjær :wink:

Alt i alt er jeg fornøyd med posen.

Er foresten mye bra tilbud her og nå:

http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=list&table=PRODUCT&template=list&sort=PRIORITY&func_id=FRONTPAGE19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for svar. :D

Hadde tenkt å bruke posen fra våren til senhøsten og da bør den var varm i allefall ned mot 0 grader. Mulig

den blir litt i tynneste laget.

Har aldri hatt dunpose før, men det kan da ikke være vanlig at man det første tiden skal bli dekt av fjær? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe mulig jeg tok i litt. Var vel ikke dekt av fjær, men måtte plukke en god del fjær av ullundertøy når jeg våknet. Posen har uansett fungert greit for meg som sommer --> tidlig høst pose. Kjempedeilig med en pose som kan komprimeres såpass mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.