Gå til innhold
  • Bli medlem

Kveldstur til Ulriken


oddis

Anbefalte innlegg

Endelig har det sluttet å regne også i Bergen.

Det var derfor med stor glede jeg gikk mot Ulriken i går kveld.
Turen startet med lett jogg fra sentrum og opp mot Svartediket, for deretter å fortsette innover Tarlebøveien mot den andre enden av Svartediket. I stede for å forsette helt til slutten av veien og følge stien oppover Isdalen, valgte jeg å ta en "snarvei". Denne resulterte i at jeg kom inn i et felt med tett og stor einer, ingen koselig opplevelse. Ettehvert kom jeg inn på stien og turen opp Isdalen ble utrolig fin. Stien var til tider ganske våt, men god gammeldags hopping fra stein til stein fungerte fint. Vel oppe på vidden var det bare sjarmøretappen igjen mot Ulriken. Ned igjen tok jeg ruten til Bjørndalen, også her var det til tider ganske vått.


Odd Arne

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.