Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mistet min Garmin GPS Map 60 Cx, trenger en ny før august! Hvor får jeg kjøpt den billigst? Eventuelt, er det noen som ønsker å selge den billig brukt (ærlige selgere)?

Takk for svar! :oops:

Annonse
Skrevet

En ting til! Vet noen om hvor en kan få kjøpt en slags "holder" til denne GPSen til å feste på sykkelstyret. Jeg vet at noen hadde GPS feste på en annen Garmin type, anyone knows? Nå bestiller jeg GPS på amfibi.no, finnes et slikt produkt der?

Skrevet

Har ikke personlig erfaring med denne, men skulle tro den bare er å skru fast i styret.

Amazon selger denne, og på produktsiden dems ligger det 3 ekstra bilder som kunder har lagt til, der du bl.a. ser bildet av den montert på sykkel.

I tillegg er det ca. 50 brukeranmeldelser på siden som kan leses.

Link til siden:

http://www.amazon.com/Garmin-Handlebar-Mounting-Unit-GPS/dp/B000196C2A/ref=pd_bbs_sr_1?ie=UTF8&s=electronics&qid=1216074013&sr=8-1

• 2 uker senere...
Skrevet

Også en del billige å finne på eBay.

Er det noen ulempe med å kjøpe amerikansk versjon?

Ser det ofte følger med et slags grunnkart for USA på de versjonene, er det noe problem å legge inn tilsvarende for Norge?

Skrevet

Prøvde Oregon 400 i dag med amerikanske kart. Dette gikk helt fint sammen med de norske kartene. Kan heller ikke se noen forskjell på min norsk kjøpte colorado og den usa kjøpte Oregon.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.