Gå til innhold
  • Bli medlem

Klokke med gps og puls


Tetser

Anbefalte innlegg

Annonse

Har polar rs800 med både g3 gps og s3 løps-sensor.

Syns begge fungerer bra:) Gps'n brukes kun til å få frem hastighet og distanse, man kan ikke føre over ruten til kartprogram e.l...enda...

Løpssensoren er forøvrig tilsalgs, da jeg ikke løper så mye at jeg trenger steglengde og skrittfrekvens osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv Garmin Forerunner 405 og er strålende fornøyd!

Overfører rute/pulsgraf til datamaskinen trådløst. Den er vanntett iht. IPX7-standarden (dvs. kan obeveras på 1m dyp opp til èn time), og er liten nok på armen til at folk ikke merker at det er en "anderledes klokke". Byggekvaliteten virker også utrolig bra. Prisen er heller ikke avskrekkende, til ca. 2700.- på billigste nettbutikk.

Mvh.

TH

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det pulsmåler på Suunto X9i? Står ikke det på specsene.

Jeg har falt litt for t6 med gps pod. Noen som har prøv denne? En selger som bare hadde polar påstod også at det var veldig mye trøbbel med Suunto. Er det noen som har erfaringer med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.