NJB Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Heisann Er det noen som vet hvor man kan få tak i sammenleggbar stekespade og en øse i plastikk? Skal bruke det til non-stick kasseroller og stekepanne. Har vært og lett i div butikker,men ikke funnet noe her i norge. Kan gjerne være nettbutikk. Mvh. NJB Siter
gremlin Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Joda www.sportsnett.no har det!! MSR alpine utensil set. sjøl kjøpte jeg makan hos Auna Sport på Oppdal i sør-trøndelag for noen år siden. Ok sett! Siter
afe Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Heisann Er det noen som vet hvor man kan få tak i sammenleggbar stekespade og en øse i plastikk? Skal bruke det til non-stick kasseroller og stekepanne. Har vært og lett i div butikker,men ikke funnet noe her i norge. Kan gjerne være nettbutikk. Mvh. NJB http://www.sportsnett.no/wsp/sportsnett/webon.cgi?func=show&table=PRODUCT&func_id=MSR8&var_1=&categorynu=P1&categorytxt=Bestikk%2Fkj%F8kkensett&produkt=MSR%20Alpine%20Utensil%20Set Siter
NJB Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Skrevet 15. juni 2008 Se der ja... akkurat det settet jeg var ute etter. Takker og bukker for hjelpen. Siter
martin84 Skrevet 15. juni 2008 Skrevet 15. juni 2008 Skal du ha en lett stekespade som kan brukes i alle slags panner/kasseroller så anbefaler jeg en i tre. Siter
martin84 Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Plastredskapene gjør helt klart jobben, men er jo litt sjarm med tre spør du meg Kan også lage en enkel stekespade selv, krever ikke så mye, bare en stikksag og litt pussing Siter
MH Skrevet 16. juni 2008 Skrevet 16. juni 2008 Hvorfor må en stekespade absolutt være sammenleggbar? Den er tross alt så flat og smal at den ikke tar noe plass i sekken overhodet. Bare å smette den inn på siden av et eller annet. Siter
Kakachka Skrevet 17. juni 2008 Skrevet 17. juni 2008 Og fordi ikke alle kjøkkenredskaper i svart plast er like sunne: http://www.dinside.no/php/art.php?id=366886 Men, en bit treverk kan sikkert inneholde så mangt den og. Siter
Vandrelysten Skrevet 18. juni 2008 Skrevet 18. juni 2008 Hvorfor må en stekespade absolutt være sammenleggbar? Den er tross alt så flat og smal at den ikke tar noe plass i sekken overhodet. Bare å smette den inn på siden av et eller annet. må ikke "absolutt" det, men er litt kjekt at den passer i kjelen, for ordens skyld. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.