Gå til innhold
  • Bli medlem

Vinnerliste

Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 21. des. 2025 i alle områder

  1. Hei Det av og til sakt negativt om Klarna. Jeg har aldri opplevd det annet enn ganske ryddig. Så derfor betaler jeg med Klarna, hvis mulig og med de 30 dages? gratis kreditt. Så er det foreløpig ikke mine egne penger som er i faresonen. Hvis jeg ikke får varen, eller feil, eller retur anmeldes det hos Klarna, som fryser betalingen inntil forholdet er ordnet. Det har fungert så langt for min del. I dette tilfelle kunne det være anmeldt som ikke levert vare hos Klarna. Elgen
    2 poeng
  2. Det første du gjør er å kontakte via Helsport sitt kontaktskjema. https://support.helsport.com/hc/en-us/requests/new Om de svarer eller ikke er likegyldig, du får en kvittering på at du har forsøkt å kontakte dem. Behold de varene du fikk som var feil, i esken, ikke gjør noe mer med det. Kontakt samtidig banken, informer dem om at du har motatt feil pakke fra Helsport og at du ikke har fått svar enda. Kanskje vil reklamere, og vil vite reklamasjonsfristen. På den måten får du en konkret dato samt at du har varslet banken om problemet. Finn også gjerne detaljer fra posten. De har logg på hvor mye pakken du mottok veide og hvor stor den var, om det var en veldig liten lett pakke som ikke realistisk sett kunne ha inneholdt det du bestilte så er jo ting bankers. Du finner info i Posten-Appen. Men en "for liten" pakke er det mest konkrete beviset som finnes på at noe var feil. Men dette regner jeg med at ordner seg helt fint, Helsport kommer til å finne en løsning slik at du får det du har bestilt. Men hvis ikke må du ta det via forbrukerrådet. Slapp av, dette går helt fint til slutt. Finn også gjerne den eposten du sendte tidligere i utboksen din, slik at du vet hvor du har den. Datoen når du sendte eposten kan være viktig.
    2 poeng
  3. Ja, derfor bruker jeg konsekvent parafin/tennveske på multifuelbrenner. Elgen
    1 poeng
  4. Helsport er nå et av varemerkene til Brav, sammen med Lundhags, Swix, Ulvang og Toko. Du finner et telefonnummer til Brav på nettsiden til Brav: https://brav.com/contact-us Hvis du trenger det i tillegg til kontaktskjemaet som Gabs88 lenket til. Men det kan jo være at de bare henviser til kontaktskjemaet for denne typen henvendelser, som nok er felles for alle merkene. Helsport skriver at de vanligvis svarer i løpet av 2-5 dager. Men de sier i tillegg at de fortiden har stor pågang, og at henvendelser derfor kan ta lengre tid. https://helsport.com/no/info/kundeservice Varene sendes fra et felles lager som Brav har på Lillehammer for alle merkene sine. Det er en mulighet her at adresselapper har blitt forbyttet og klistret på feil pakker. Så det kan være en annen som har fått tilsendt teltet ditt i stedet for skismøringen vedkommende bestilte.
    1 poeng
Vinnerlisten er satt til Oslo/GMT+01:00
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.