Gå til innhold
  • Bli medlem

Tips til tur for to voksne og to barn?


Noli

Anbefalte innlegg

Jeg har lovet bort noen netter i telt på Finse, med min egen unge (som er både telt- og tur-vant og elsker Finse) og et annet barn med forelder. Det andre barnet er lite turvant og har bare én natt i telt fra før, så om det fortsetter å være like kaldt og snørikt som det er der nå, tror jeg vi dropper det. Men det er ennå tre uker til, så vi har litt tid på oss.

 

Mens vi venter lurer jeg på om noen har tips til andre fine steder? Det som er så behagelig med Finse er jo at vi tar toget fra Oslo S og går et bittelite stykke før vi kan sette opp teltet og likevel føle at vi er midt i ingensteder. Finnes det liknende steder som er tilgjengelige med tog eller bil sånn maks 4-5-ish timer fra Oslo? Ingen krise om det er kortere, spesielt ikke om vi må bruke bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.