Gå til innhold
Noli

Tips til tur for to voksne og to barn?

Det er 1155 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Anbefalte innlegg

Jeg har lovet bort noen netter i telt på Finse, med min egen unge (som er både telt- og tur-vant og elsker Finse) og et annet barn med forelder. Det andre barnet er lite turvant og har bare én natt i telt fra før, så om det fortsetter å være like kaldt og snørikt som det er der nå, tror jeg vi dropper det. Men det er ennå tre uker til, så vi har litt tid på oss.

Mens vi venter lurer jeg på om noen har tips til andre fine steder? Det som er så behagelig med Finse er jo at vi tar toget fra Oslo S og går et bittelite stykke før vi kan sette opp teltet og likevel føle at vi er midt i ingensteder. Finnes det liknende steder som er tilgjengelige med tog eller bil sånn maks 4-5-ish timer fra Oslo? Ingen krise om det er kortere, spesielt ikke om vi må bruke bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Det er 1155 dager siden det var aktivitet i denne tråden. Det er fullt mulig å svare, men du kan jo vurdere å starte et nytt emne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.