Jump to content

Recommended Posts

Annonse
Posted

Hei!!! Er egentlig drammenser og har fisket mye der inne. Jobbet også på DOFA og har båret mye fisk inn i marka...har en viss forkjærlighet for Lelangen. Har også fått mange ørret i Glitre....tidlig på forsommeren!!! På Panther Martin...svart og gulprikket.. Prøv også Langvann... :D

• 3 weeks later...
Posted

Mange fine plasser å fiske i Finnemarka!!!

Opp fra Drammen har du bl.a Tverråsvannet og Vakkertjern som huser pen fisk. Ellers så er det jo kanon å kjøre opp fra Vikersund inn til Svarttjern, og gå inn til Lunaas. Fin lita hytte som er oppe for alle året rundt. Derifra er det mange gode fiskevann :(

Posted

Jeg fikk noen fine ørretter i Gurivann som ligger noen hundre meter langs en vei vest for Glitre (mot Åmot siden). Ellers har Finnemarka veldig mye fin fiske. I det hele tatt; Finnemarka er grovt undervurdert.

Jeg drev med isfiske på Garsjøen for tyve år siden. Jeg og en kamerat (som senere labbet opp til Nordpolen) gikk på ski fra parkeringsplassen, fisket på Garsjøen og deretter gikk på ski over Storsteinfjell ned til Lierbyen og bussen igjen. Faktisk en god tur som du burde prøve om vinteren.

• 2 months later...
Posted

Jeg har registrert alle fiskevannene i Finnemarka her, med kart, fiskeinformasjon og noe informasjon om fiskekort:

http://www.finnemarka.com

Nettstedet er ikke helt komplett ennå, men jeg er i dialog med fylkesmannen i Buskerud (ved fiskeforvalteren), som er veldig positiv til tiltaket og har noen innspill til forbedringer.

• 8 months later...