Gå til innhold
  • Bli medlem

Skifeller ..enklest mulig


skogy

Anbefalte innlegg

Kan noen komme med tips angående valg av skifeller.

Har Fischer Villmarka Crown, 198. (78,60.70mm. )På bakenden av skiene, er det et lite "hakk", som jeg tror er beregnet for en eller annen festeordning for feller.

Er usikker på hvor breie feller jeg skal velge, og også type.

Vil ha feller som på enklest mulig måte kan festes, og taes av...og som jeg kan få tak i kjappest mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk tak i G3 expetition skins på Sportsbua i Trondheim. Har testa dem litt, men ikke så mye. Har funka bra så langt, men tror jeg skal få tak i et litt mindre feste for tuppene. Den som er med, var såpass stor at fellene blir pressa litt for langt "under" skia. Kjøpte 60mm brede. Ellers kan jeg jo også bare kjørte et par runder med tape rundt tuppen, slik at snøen ikke presser seg mellom fellene og sålen.

Er i allefall fornøyd så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.