Laiti Skrevet 12. desember 2007 Skrevet 12. desember 2007 Er det noen her som har erfaring med Exped Vela I Extrem, 1-manns telt? http://www.oslosportslager.no/product/2668/7775/379934/Exped_Vela_I_Extrem%2C_1-manns_telt.html eller er det andre telt som er bedre, lettere i samme pris gruppe. ca 3000kr skal bruke det på våren, sommeren og høsten. Siter
andreas_caveman Skrevet 20. desember 2007 Skrevet 20. desember 2007 Jeg har ikke teltet selv, men jeg erskeptisk til at hele frontduken løftes på for å komme inn og ut av teltet, framfor glidlåsdør. Grunnen til det er at du eksponerer hele innholdet i ytterteltet for vind hvis det er sterk vind og du skal inn eller ut. Ellers kan jeg si at exped er en seriøs og solid produsent med gode gjennomførte telt. Siter
Taø Skrevet 3. januar 2008 Skrevet 3. januar 2008 Heisan. Jeg har et slikt telt, bare i 2 manns versjon. Har ikke brukt det så mye, men er fornøyd. Det med å dra duken over går ganske greit. Er vel kanskje ikke en genistrek, men greit nok. Det er jo mange muligheter med det teltet. Har hatt et innlegg ang. teltet før, du finner det her på forumet. Du finner også endel utenlandske sider med mye bilder hvis du søker litt. Trond Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.