Gå til innhold
  • Bli medlem

utstyr for store gutter (sovepose og div)????


Anbefalte innlegg

Hei alle storvokste

Er det noen som har noen geniale tips til hvor det er tilgang på godt turutstyr for oss på 2 meter og 120 +?

Trenger bla ny sovepose til den lyse tiden av året. Har de 10 siste åra brukt Alta Long. Har aldri vært helt fornøyd med denne. til tross for at den var testvinner. Virker som Longutgaven er en forstrekt normal versjon. Kald og trang

Tyin har vært en god følgesvenn i den mørke årstiden. Vurdere å ta med meg denne på en 4 ukers tur i Børgefjell i sommer. Er likvel litt opptatt av vekt. Ser at Tyin 3 sesonger bare er til 195 cm. Tror dette blir for snaut.

Alle tips om utsyr, både sommer og vinter, mottas med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Isbjørn AS syr soveposer etter kundens mål. Jeg vet ingen ting om kvaliteten. Det er det sikkert andre her på forumet som vet. Titt på www.isbjorn.no

Genuin syr også på mål. Har selv en ekstra kort vinterpose fra dem som jeg er veldig fornøyd med. De holdt til i nærheten av Hønefoss et sted, mer vet jeg ikke. Begynner å bli noen år siden jeg kjøpte min pose. Noen som vet om de fremdeles eksisterer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

isbjørn har fått mye skryt der eg har lest. Type Jan Mayen, er det navnet som går igjen.

Trur Lars Monsen skreiv om den i ei bok. Lure på om det kan ha vert Norge På Langs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han brukte den hvertfall i Canada.. Selv er jeg veldig fornøyd med isbjørn- jan mayen.. og vil nok velge samme merke ved kjøp av tre sesongspose.. Veldig fornøyd over kvaliteten på produktene dems. Dessuten er de ikke så dyre som andre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.