Jump to content

Det perfekte telt for 1-2 personer

Recommended Posts

Posted

Jeg skal kjøpe telt og er takknemmelig for hjelp. Det skal kunne benyttes hele året. Det skal veie minimalt, samt tåle vær og vind. Om vinteren regner jeg med å bruke teltet alene og om vår, sommer og høst blir vi 2 stk. Foreløpig har jeg følgende telt i kikkerten: Hilleberg Nammatj2, Hillerberg Unna eller Helsport Stetind 2.

Er det andre forslag?

Annonse
Guest Anonymous
Posted

Jeg synes ikke du burde kjøpe Stetind 2. Har teltet selv og det funker til en person vår, sommer og høst. Men det er i knappeste laget for to og er ikke godt nok i de sureste vintermånedene.

Posted

Som det har fremgått av tidligere innlegg fra mitt tastatur, så bare elsker jeg Hilleberg Unna! Det er et fantastisk telt! Med to inni blir det ikke plass til bagasjen, men den kan du jo sette utenfor...

Finnes også en litt annen modell med fortelt, men det er ikke den jeg har. Du kan se en del bilder av teltet på www.adrenaline.no.

Telthilsen

-lars

Guest Anonymous
Posted
Som det har fremgått av tidligere innlegg fra mitt tastatur, så bare elsker jeg Hilleberg Unna! Det er et fantastisk telt! Med to inni blir det ikke plass til bagasjen, men den kan du jo sette utenfor...

Finnes også en litt annen modell med fortelt, men det er ikke den jeg har. Du kan se en del bilder av teltet på www.adrenaline.no.

Telthilsen

-lars

Takk for tips begge to. Hilleberg Unna virker å være et bra telt. Tror du det er mulig å lage istand et varmt måltid inne i teltet en regnsværsdag samtidig med at vi begge er innentelts? Jeg er 190 og dama er 165.

Peder