Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg driver nå og plunder litt med å lage film fra noen av mine turer. Til det så bruker jeg et Vlog kamera fra Sony (ZV-1F) og DJI Osmo Pocket. Dette funker forsåvidt greit. 

Jeg har også et Nikon digitalkamera med flere objektiver. Dette kameraet kunne jeg tenke meg å utnytte mer, spesielt objektivene. Dessverre så er ikke den innebygde mikrofonen noe særlig og det er ikke mulig å koble på min DJI Mic 2, da kamera mangler 3,5mm Jack. 

Er det noen i dette eminente forum som kjenner til et kamera (om så brukt) som kan brukes til filming med mine objektiv og Mic 2?

Annonse
Skrevet

Ikke at jeg har noe tips uansett, men det hjelper sikkert å skrive hvilket Nikon kamera / objektiv-fatning du har.

Jeg skulle gjerne laget mer video selv, for det er ingen tvil om at man kan lage historier på en annen- og ofte mer fengende måte, men synes arbeidsflyt, lagringsbehov og utstyrsmengde er overveldende nok for foto. 

• Liker 1
Skrevet
aico skrev (14 minutter siden):

Ikke at jeg har noe tips uansett, men det hjelper sikkert å skrive hvilket Nikon kamera / objektiv-fatning du har.

Jeg skulle gjerne laget mer video selv, for det er ingen tvil om at man kan lage historier på en annen- og ofte mer fengende måte, men synes arbeidsflyt, lagringsbehov og utstyrsmengde er overveldende nok for foto. 

Det har du selvfølgelig rett i. Jeg kommer tilbake med kamera og objektivfeste straks jeg er hjemme igjen. Er bortreist nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.