Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Imponert over at du fortsatt holder koken Håkon! Mange på fjellforum som har nytt godt de rimelige turene du har arrangert gjennom alle disse årene, så selv om vi ikke normalt tillater egenreklame så tillater jeg det for dette som en info om tilbudet.

Mange som har en drøm om å bestige dette fjellet og det er ikke akkurat stor butikk du driver rundt dette nå heller vil jeg tro.

Husk solbriller 😎 :)

• Liker 1
Skrevet

He he, jeg holder ut, vettu...

Nå har vel disse turene vært lite "butikk" i den forstand at de har gitt lite inntekt ut over dekning av selve turen. Men de har brakt meg til Sør-Amerika og jeg har nesten alltid benyttet anledningen til å bestige andre fjell i Sør-Amerika og har til nå på denne måten fått med meg 14 fjell på over 4500 meter. Vært der 17 ganger nå, hvorav 15 på Aconcagua, på toppen 9 ganger. Jeg elsker å klatre i fjell, være på tur med alltid(!)hyggelige folk (også deg :-)) og ikke minst komme meg bort fra søla i Norge i januar. Men kommet hjem når skiføret endelig er kommet her i Sør-Norge.

Jeg registrerer at du holder et godt friluftslivs-nivå selv, Kjell Iver!

Ja, det med solbriller er så absolutt en god idé, det er ikke noe sjakktrekk å være sløv/uforsiktig og å bli snøblind som jeg ble... :-)

God tur!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.