Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Hvis dette innlegget ikke passer her, vul jeg sette pris på hvis det er noen som kan guide meg til et forum for salg av spesialisert turutstyr.

Jeg har et durston x-mid pro 1 som jeg gjerne vil ha solgt. Min mann kjøpte det for ikke så lenge siden, men ha gikk dessverre plutselig bort pga akutt hjertestans, for en måned siden. Han fikk derfor aldri prøvd det, annet enn å sette det opp i hagen. Det er derfor helt ubrukt. Jeg kan se han har gitt ca 6500kr for det, så jeg selger det for 5000kr.

Jeg har i øvrigt en masse annet veldig spesialisert tur utstyr, er det noen som vet et sted det vil være bra å selge det? Det er mye veldig bra utstyr, som er nøye utvalgt, og mye av det er svært lite brukt, da han ikke kom på alle de turene han hadde drømt om.

17613816714377379632739308490662.jpg

Annonse
Skrevet

Kondolerer for situasjonen!

Det er en egen kjøp/salg forumkategori her på forumet som passer bra. Jeg tror ikke du vil få noe problem med å selge det Durston-teltet i hvert fall.

Skrevet

Det er sannsynligvis Finn.no som vil gi best valuta for pengene, å selge utover våren vil nok gi en del bedre priser enn du vil få på høsten. Å legge ut en tråd her på Fellforum skader jo heller ikke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.