Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

IMG_3840.thumb.jpeg.b9fb830ad0453176496ce4f37be1c012.jpeg

siden Strava nå har integrert heat map, så er det lett å se både små og store stier som ikke nødvendigvis står på kartet, det gjør det enklere å navigere pluss at de stiene som er mest brukt som regel er størst.

Her skulle komme raskest mulig tilbake igjen til bilen. Men Strava har ikke høydekurver så du kan bli litt lurt i forhold til du skal ta. 

Endret av Memento mori
  • Liker 1
Annonse
Skrevet
Kvennavika skrev (2 minutter siden):

Jeg betaler for abonnement

Jeg har gratisversjonen- men ikke noe opsjon på å få det..

Normalt bruker jeg Strava på turskøyter og da er høydekurver uinteressante 😂IMG_6652.thumb.jpeg.00fc7d2efc3243b751744ed0063956ec.jpeg

Artig å skli av gårde og se på fisken, du veit det er flatt!

• Liker 1
Skrevet

Har hatt det en del morro med Strava i det siste selv. Lagde vel en tråd her for noen uker siden. Det avslører veldig mye om hvor folk går og ikke går, hvilke stier man bruker til ulike destinasjoner og hva de mest populære turene i et område er. 

Har fått meg noen overraskelser med områder hvor jeg trodde det ikke gikk an å gå, og hvor det ikke er stier, men det er tydeligvis mange som går der allikevel. Men har også fått bekreftet en del områder jeg har antatt at ville være virkelig øde, og som tydeligvis også er det. 

Spesielt Hardangervidda viser virkelig godt hva som er hovedrutene folk går. 

Skrevet
Gabs88 skrev (1 minutt siden):

Det avslører veldig mye om hvor folk går og ikke går, hvilke stier man bruker til ulike destinasjoner og hva de mest populære turene i et område er. 

Ja - Den heter Strava Free (gratisversjonen) men du betaler med å dele info! 
Det gjelder vel en del kartapper spesielt de amerikanske.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.