Sherpas Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Har lenge vurdert en klokke som kan brukes på fjellturen, skogen, og til hverdags for å avlaste Omegaen litt. Ønsket en mest analog og klassisk klokke som mulig, og en klokke med normal størrelse. Ikke sånne oversized smartklokker som blir en stressfaktor med alle sine funksjoner. Og ikke minst, en klokke man ikke trenger å lade hver dag. En klokke som bare sitter bra på armen, viser korrekt tid i årevis uten å bytte batteri. Barometer og Altimeter er også kjekt å ha. Endte derfor opp med denne. En Casio ProTrek PRW 61Y. Anonym og fin på armen, veier ingenting, tough solar teknologi og vanntett 10bar. Stabil "Beater" som kommer til å bli med på mange fjellturer fremover😎⛰️ 1 Siter
+sneakyowl Skrevet 4 timer siden Pålogget Skrevet 4 timer siden Flott klokke (og hvorfor har vi ikke flere klokketråder)! "Dumme", evigvarende og solide allround-klokker som aldri må lades snakker til hjertet mitt. Hvis du går lei gummi/plastreima kan jeg varmt anbefale en MN Strap fra Erikas Originals. Tror det hadde passet bra på den. De er i elastisk tekstil. Kjempekomfortable å bruke og ser bra ut. Jeg har hatt Swick-reima (https://erikasoriginals.com/mn-straps/swick.php) på en Casio G-Shock GMW-B5000MB (selvfølgelig Made in Japan utgaven) siden April 2024 og har brukt den omtrent daglig siden, både på kontoret og på jobb (inkl. 3 mnd sammenhengende på tur). Ser like ny ut etter en vask i ny og ne! Klokka har lite/ingen smartfunksjoner, men er smart nok til å synkronisere tid med gps-satelitter én gang i døgnet for å _alltid_ holde presis tid. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.