Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

jeg har et par 3/4 zip-off longs fra Northern Playground og jeg liker zip-off konseptet veldig godt.

Jeg skulle derimot hatt en zip-off variant med netting, men siden det ikke finnes(?) er det et alternativ å sy inn glidelåser på en 3/4 nettinglongs jeg allerede har.

Noen som har lyst til å synse seg frem til om det er en god idé eller ikke?
Det største ankepunktet jeg kan tenke meg er at det er for dårlig hold i mesh-stoffet til å få skikkelig feste i glidelåsen. 

Disse ser ut til å kunne takle oppgaven:
https://www.extremtextil.de/en/ykk-5c-zipper-coil-separating-one-way-120cm/70032 

Endret av langen
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i 3/4 longs selv, men for min del ser jeg ikke poenget i å lage zip-off longs på den måten. 

Det jeg gjør er at jeg bruker 3/4 longs med høye og lave sokker i stedet, slik jeg ser det gir det akkurat samme effekten. 

Eller er det zip-longs du tenker på som har glidlås på siden? Det blir jo noe litt annet enn zip-off. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.