Brage Guttormsen Skrevet 6. juli Skrevet 6. juli Hei forum! Jeg jobber hele sommeren unntatt fredag-tirsdag som kommer! Har noen turtips til 4 døgn på Hardangervidda? Kjører bil, så gjerne en runde. Ønsker å fiske mye! Mvh Brage Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 6. juli Pålogget Skrevet 6. juli Parker ved Tinnhølen og ta en rundtur derfra. Parker ved Ulevå og ta en rundtur derfra. :) Siter
Brage Guttormsen Skrevet 6. juli Forfatter Skrevet 6. juli Bjarne H.S. skrev (14 minutter siden): Parker ved Tinnhølen og ta en rundtur derfra. Parker ved Ulevå og ta en rundtur derfra. Takk! Jeg har sett meg ut Tinnhølen som startsted faktisk. Har du anbefaling på runde derifra? Siter
+Bjarne H.S. Skrevet 6. juli Pålogget Skrevet 6. juli Sjekk ut tjønner og vann rett sør for Tinnhølen. Det går stor ørret også i selve Tinnhølen. En runde rundt nettopp Tinnhølen er sjelden feil, mener jeg. Hardangervidda Siter
can Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Kanskje ikkje for deg mtp berre 4 dagar, men Grøndalen er fin, går inn via Litlos då. Siter
Lompa Skrevet 9. juli Skrevet 9. juli Med 4 dager så når du inn til Viersla. Mange spennende småvann i vestenden av Nordmannslågen med veldig fin fisk. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.