Gå til innhold
  • Bli medlem

Forslag til telttur Notodden traktene.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg planlegger min første tur alene. 
En natt i første omgang. Turen kan også starte i Hjartdal, Seljord og Kongsberg. 

Prøver å finne en plass hvor det ikke er noe særlig med folk, et vann og maks 2-3 timer å gå. 

Noen snille folk der ute som har et forslag? 😃

Annonse
Skrevet (endret)

Lifjell er det kanskje litt "mye" folk på, men jeg synes det passer kriteriene godt. For sin første tur alene er det greit å gå der det er litt stier. Søk på Lifjell her på forumet så finner du massevis av inspirasjon :) Opp fra Grimås-siden er noe mindre traffikert enn ved Lifjellstua, men man kommer raskere opp på skikkelig fjell fra sistnevnte.

Ellers er Narefjell fint med lite folk, men jeg ville sagt det er litt mer krevende der, både i terreng og å finne greie leirplasser.

God tur :)

Endret av sneakyowl

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.