Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Annonse
Skrevet

Falkeberg er vel heltapåtur sitt eget varmerke. Du får det du betaler for, så kvaliteten er nok deretter. Billig kopi med andre ord..
Har selv Halite Overbag, og de holder en utrolig høy kvalitet! 

Skrevet
Hc.b skrev (10 timer siden):

Falkeberg er vel heltapåtur sitt eget varmerke. Du får det du betaler for, så kvaliteten er nok deretter. Billig kopi med andre ord..
Har selv Halite Overbag, og de holder en utrolig høy kvalitet! 

Eller er kvaliteten mer enn god nok på Falkeberg? 

Skrevet

Tja, var jo det jeg lurte litt på 😊, prisen er jo ganske hyggelig. Har som regel brukt en tynn sommerpose (syntet) utenpå dunsoveposen for beskyttelse

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Følger denne. Lurer på samme ting. Så at av de 2 anmeldelsene av Falkebergs versjon så omhandlet en av de tilsynelatende billig kvalitet, og retur av produktet. Men hyggelig med 1/3 av prisen hvis kvaliteten er mer enn som så.

• 1 måned senere...
Skrevet

Hadde egentlig lyst på Halite overbag, men kjøpte Falkenberg sin da den var på tilbud til 699. Virker helt grei, men at den skal gi 15 grader ekstra komfort kjøper jeg ikke. Den er veldig tynn og ganske dårlig kvalitet på stoff og glidelåser. Altså får man det man betaler for. Min ble sendt i retur.

• Liker 1
  • Takk 1
Skrevet

Takk for oppdateringen. Ser nå at helsport selger en versjon av ytterposen som er brukt over dunpose på den varmeste modellen(Husker ikke helt hva den het). Helsport Storen heter modellen og finnes på Fjellsport.no med div rabatt, koster 3800 hos Helsport. Den er ikke vannavstøtende men ganske romslig da den er tenkt til bruk utenpå en 3 sesongens dunpose.

Er jo et alternativ, jeg er først og fremst ute etter å beskytte de dunposene jeg allerede bruker(når jeg sover under åpen himmel)... har både grevlingtrekk og Yate Bivuakk, det blir desverre for mye kondens... frem til nå har jeg bare slengt en billig sommerpose over dunposen.

Skrevet
MosseKråka skrev (38 minutter siden):

Takk for oppdateringen. Ser nå at helsport selger en versjon av ytterposen som er brukt over dunpose på den varmeste modellen(Husker ikke helt hva den het). Helsport Storen heter modellen og finnes på Fjellsport.no med div rabatt, koster 3800 hos Helsport. Den er ikke vannavstøtende men ganske romslig da den er tenkt til bruk utenpå en 3 sesongens dunpose.

Er jo et alternativ, jeg er først og fremst ute etter å beskytte de dunposene jeg allerede bruker(når jeg sover under åpen himmel)... har både grevlingtrekk og Yate Bivuakk, det blir desverre for mye kondens... frem til nå har jeg bare slengt en billig sommerpose over dunposen.

Denne var ny for meg. Drøyt med 2kg, dobbel vekt sammenlignet med Halite.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.