GĂ„ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falkeberg er vel heltapÄtur sitt eget varmerke. Du fÄr det du betaler for, sÄ kvaliteten er nok deretter. Billig kopi med andre ord..
Har selv Halite Overbag, og de holder en utrolig hÞy kvalitet! 

Skrevet
Hc.b skrev (10 timer siden):

Falkeberg er vel heltapÄtur sitt eget varmerke. Du fÄr det du betaler for, sÄ kvaliteten er nok deretter. Billig kopi med andre ord..
Har selv Halite Overbag, og de holder en utrolig hÞy kvalitet! 

Eller er kvaliteten mer enn god nok pÄ Falkeberg? 

Skrevet

Tja, var jo det jeg lurte litt pĂ„ 😊, prisen er jo ganske hyggelig. Har som regel brukt en tynn sommerpose (syntet) utenpĂ„ dunsoveposen for beskyttelse

• Liker 1
  • 5 mĂ„neder senere...
Skrevet

FÞlger denne. Lurer pÄ samme ting. SÄ at av de 2 anmeldelsene av Falkebergs versjon sÄ omhandlet en av de tilsynelatende billig kvalitet, og retur av produktet. Men hyggelig med 1/3 av prisen hvis kvaliteten er mer enn som sÄ.

• 1 mĂ„ned senere...
Skrevet

Hadde egentlig lyst pÄ Halite overbag, men kjÞpte Falkenberg sin da den var pÄ tilbud til 699. Virker helt grei, men at den skal gi 15 grader ekstra komfort kjÞper jeg ikke. Den er veldig tynn og ganske dÄrlig kvalitet pÄ stoff og glidelÄser. AltsÄ fÄr man det man betaler for. Min ble sendt i retur.

• Liker 1
  • Takk 2
Skrevet

Takk for oppdateringen. Ser nÄ at helsport selger en versjon av ytterposen som er brukt over dunpose pÄ den varmeste modellen(Husker ikke helt hva den het). Helsport Storen heter modellen og finnes pÄ Fjellsport.no med div rabatt, koster 3800 hos Helsport. Den er ikke vannavstÞtende men ganske romslig da den er tenkt til bruk utenpÄ en 3 sesongens dunpose.

Er jo et alternativ, jeg er fÞrst og fremst ute etter Ä beskytte de dunposene jeg allerede bruker(nÄr jeg sover under Äpen himmel)... har bÄde grevlingtrekk og Yate Bivuakk, det blir desverre for mye kondens... frem til nÄ har jeg bare slengt en billig sommerpose over dunposen.

Skrevet
MosseKrÄka skrev (38 minutter siden):

Takk for oppdateringen. Ser nÄ at helsport selger en versjon av ytterposen som er brukt over dunpose pÄ den varmeste modellen(Husker ikke helt hva den het). Helsport Storen heter modellen og finnes pÄ Fjellsport.no med div rabatt, koster 3800 hos Helsport. Den er ikke vannavstÞtende men ganske romslig da den er tenkt til bruk utenpÄ en 3 sesongens dunpose.

Er jo et alternativ, jeg er fÞrst og fremst ute etter Ä beskytte de dunposene jeg allerede bruker(nÄr jeg sover under Äpen himmel)... har bÄde grevlingtrekk og Yate Bivuakk, det blir desverre for mye kondens... frem til nÄ har jeg bare slengt en billig sommerpose over dunposen.

Denne var ny for meg. DrĂžyt med 2kg, dobbel vekt sammenlignet med Halite.

Opprett en konto eller logg inn for Ă„ kommentere

Du mÄ vÊre et medlem for Ä kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt Ă„ melde seg inn for Ă„ starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nÄ
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved Ä bruke dette nettstedet godtar du vÄre BruksvilkÄr. Du finner vÄre PersonvernvilkÄr regler her.