Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 
Er på utkikk etter en jakke som holder i all slags vær og har sett på Arc’teryx Alpha SV. Prøvde å søke litt rundt, og utrolig nok er det mest spørsmål og svar i forhold til mannemodellen på YouTube osv. Skulle ønske det var flere videoer osv om turbekledning osv til dame også. 

Uansett, derfor lurer jeg på hvilken erfaring kvinner har med denne modellen fra Arc’teryx? 😊 Er den stor eller liten i størrelsen? Går dere for deres vanlige størrelse? Burde man gå opp en størrelse? Er ca. 163 og veier rundt 50-55 kg. Bruker for det meste small, men liker å ha litt plass til mellomlag. 

Annonse
Skrevet
Superfjell skrev (2 timer siden):

Hei. 
Er på utkikk etter en jakke som holder i all slags vær og har sett på Arc’teryx Alpha SV. Prøvde å søke litt rundt, og utrolig nok er det mest spørsmål og svar i forhold til mannemodellen på YouTube osv. Skulle ønske det var flere videoer osv om turbekledning osv til dame også. 

Uansett, derfor lurer jeg på hvilken erfaring kvinner har med denne modellen fra Arc’teryx? 😊 Er den stor eller liten i størrelsen? Går dere for deres vanlige størrelse? Burde man gå opp en størrelse? Er ca. 163 og veier rundt 50-55 kg. Bruker for det meste small, men liker å ha litt plass til mellomlag. 

Mi erfaring er at Arcteryx har normale storleikar. Alpha SV har plass til litt lag.  

Skrevet

Jeg har to slike jakker og de er store i størrelsen . Bruker normalt størrelse XL og kunne sikkert klart meg med L men liker de litt store. Samtidig har jeg en som er XXL og den er ikke så mye større enn den jeg har i XL, så det er litt rart. De byttet produsentland for noen år tilbake.
Det er veldig gode jakker. Til den prisen bør man kunne bytte uten problemer om den ikke passer . Har for øvrig hatt garanti rep på begge og de ble fikset gratis. Jeg har brukt mine usedvanlig hardt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.