Drømmeren Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars Hei!! Er vant med å hive alt jeg eier inn i bilen og kunne sette snuta mot fjells. Dette er det slutt på da bilen ha gått dukken. Samme uke som jeg fikk hjertet mitt knust, lengter sånn til åpne vidder, kanskje store fjell, snø, ikke annen støy enn glidende ski og vind. Så, noen som har tips til vinterturer(desitnasjon?) som ikke krever bil? Drømmer om Valdresflya, rando, kanskje inn til Glitterheim... Har ikke fjellski, skulle ønske jeg hadde det, men kan kanskje leie om det er enklere å komme til en bra fjellskitur. Har telt, men ikke vintertelt, pleier å sove i bilen. Eller er det lettere å bare leie bil? Reiser fra Østlandet, typ Oslo. Siter
fjellrypa Skrevet 13. mars Skrevet 13. mars (endret) Tog til Finse. DNT-hytte der og videre, hvis du vil gå hytte til hytte. Uendelig med teltplasser. F.eks. gå nordover og hjem fra Hemsedal (Breistølen) eller Tyinkrysset. Eller gå sørover til Haukeliseter. Buss derfra. Endret 13. mars av fjellrypa 2 Siter
graham Skrevet 14. mars Skrevet 14. mars Apropos å leie bil så er vel Bilkollektivet i Oslo et ålreit tilbud? Siter
Drømmeren Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars graham skrev (På 14.3.2025 den 8.30): Apropos å leie bil så er vel Bilkollektivet i Oslo et ålreit tilbud? Aldri prøvd, men mulig det blir aktuelt fremover nå! Siter
Drømmeren Skrevet 16. mars Forfatter Skrevet 16. mars fjellrypa skrev (På 13.3.2025 den 19.47): Tog til Finse. DNT-hytte der og videre, hvis du vil gå hytte til hytte. Uendelig med teltplasser. F.eks. gå nordover og hjem fra Hemsedal (Breistølen) eller Tyinkrysset. Eller gå sørover til Haukeliseter. Buss derfra. Nydelig, takk!! Der ser det ut som det var masse muligheter ja... 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.