Mayhassen Skrevet 27. mars 2007 Skrevet 27. mars 2007 Jeg fortsetter å sjekke ut de lavere fjellområdene her på østlandet, denne gang var destinasjonen Blefjell. En skikkelig deilig tur uten noe slit! Ansiktet merket det som snart kalles påskesola.. http://www.mineturer.net/ostlandet/blefjell/blefjell-032307.html psst.. fint om dere sier ifra om ev feil, gikk noe fort i svingene det her. Siter
panda Skrevet 28. mars 2007 Skrevet 28. mars 2007 Neida, Blefjell er helt riktig det. Men hadde vært enda kulere om du beskrev cirka hvor du gikk. Høres ut som Nordstul - Langedalen - Bletoppen. Siter
Mayhassen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 jepp, stemmer det. Glemte å nevne det kanskje ja. Du kan forøvrig trykke på kartet å se veien jeg gikk opp til Bletoppen der. Siter
eaa Skrevet 1. april 2007 Skrevet 1. april 2007 Finnes det en nordmann som ikke vet hvordan ordet ski staves?! Går det an? Rart vedkommende har IQ nok til å taste på telefonen i det hele tatt. Eller som avisene ironisk skrev dengang Gunde Svan hadde sitt gjennombrudd som langrennsløper, med en helt ny skøyte- og staveteknikk : "Endelig en svenske som kan stave!" Og hvorfor skal en bomavgift være 55 kr? Hvordan kommer man fram til en slik sum, liksom..? Hvorfor ikke bruke vettet og ta avgifter på noenlunde runde summer (hele tiere), slik at vekslingsproblemer lettere unngås? Hva gjelder mobiltlf. har jeg den med meg (ihvertfall innimellom), men den forblir så godt som alltid avskrudd. Og søppel SKAL tas med tilbake! Ikke en kork, ikke et mellomleggspapir skal ligge igjen! Egentlig skulle man gå bort å stappe det tilbake i kjeften på dem Nå hørtes jeg sikkert bitter og grinebitersk ut, men akkurat om ovenstående er det dette jeg faktisk mener! Godt du er enig. Siter
Mayhassen Skrevet 1. april 2007 Forfatter Skrevet 1. april 2007 Det med bompengene irriterer meg så til de grader, er grunn til å ikke gå opp fra den siden noe mer. Hadde det vært 20-30kr så helt greit, men 55 blir drøyt. Jeg har ikke råd til f.eks dagstur dit da. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.