GÃ¥ til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

IMG_9286.thumb.jpeg.5190391934992d7861054aec769c58c4.jpeg

Fikk kjøpt en helt ubrukt Omnifuel, litt uvant siden jeg pleier å kjøpe de som ikke virker…

IMG_9371.thumb.jpeg.47d6e61f38fa8ed085dab911a89c75bc.jpeg

Men da øynet jeg en sjelden mulighet! Ut med dysa og sjekke. Alt ser reint og pent ut.
IMG_9372.thumb.jpeg.9a8ba1d98b2a2076a06c7048dde0e3d1.jpeg

Hvor mye produksjonsrester ville det være i den? Krana var fin, litt fett bare.

IMG_9373.thumb.jpeg.dd2cfdf10152a6dbc60f653298fd6e9a.jpeg

Demonterte slik jeg gjør på brukte, pumpa/flaska er brukt til å rense en i går, så den og ny miljøbensin var reine!

IMG_9374.thumb.jpeg.f3d6734b7ae53c084230f30cc9b28ffd.jpeg

Dette kom ut av slangen, når jeg spylte gjennom.

IMG_9375.thumb.jpeg.aed9e819bd9ea44c056ca80be59c6f51.jpeg

Med kran og brennerhodet spylt.

IMG_9376.thumb.jpeg.124fe494578a30a1f887eb07877693e1.jpeg

Sluttresultatet. Og boksen var rein fra start.

For mye produksjonsrester etter min smak, og det vil trolig bli mer etter første gangs bruk. Så lærdomen er: skyld gjennom en ny brenner, test den og rens en gang til. Da blir du kjent med brenneren, og unngår oppstartsproblemer på første turen. Om du må rense litt på tur, er du også kjent med brenneren. 🤗

  • Liker 5
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.