Gå til innhold
  • Bli medlem

Noen som har Klattermusen Grip 3.0?


LitekH

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt Klattermusen Grip 3.0. Men den sekken jeg fikk tilsendt har brodert 2.0 og har noe som ser ut som et eldre bæresystem. Er det noen på forumet som har Grip 3.0, som ser maken ut som på hjemmesiden til klattermusen.com? Eller finnes ikke versjon 3.0? Får dessverre ikke noe klart svar fra Klattermusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har Grip 2.0. Og ble nysgjerrig på hva forskjellen i forhold til 3.0 kunne være så jeg gikk inn på hjemmesiden til Klättermusen for å sammenligne. Det ser ut som at du skal være brodert 3.0 på sekken. Hvis jeg velger detaljbildet med termosen i lommen, klikker så på det slik at forstørres på skjermen, og deretter høyre klikker og velger åpne i nytt vindu, da får jeg opp et bilde der det er mulig å se at det står 3.0. Bortsett fra det, kunne ikke jeg klare å finne noen forskjeller, bortsett fra at den ene av brystremmene er utformet på annen måte. Ellers ser alt helt likt ut for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LitekH skrev (1 time siden):

På sekken er det brodert Grip 2.0. Legg merke till innfestingen av alu-bøylene.

20220825_132947.jpg

Ja,  den la jeg ikke merke til, selv om kikket i gjennom bildene flere ganger. Innfestingen er helt klart endret fra 2.0 til 3.0. En annen ting du kan sjekke, er at det skal ligge en kvalitetskontroll lapp i lommen inne i ryggsekken. På min står det Grip 2.0 på lappen. Men uansett er det helt klart at de har sendt deg en 2.0 sekk, som vel har blitt blandet inn blant 3.0 sekkene. Grip 2.0 ble nok solgt ut til nedsatt pris da den versjonen ble erstattet at 3.0. Det burde være en helt klar bytte sak. Jeg hadde ikke noe problem med å få returnert en caps som skulle være unisize, men som likevel var for liten for større hoder, noe de erkjenne at gjaldt alle av den typen det året. Eller hvis du synes sekken er grei som den er, så burde de alternativt gi deg et solid avslag på prisen, siden modellen er utgått og siden de har sendt deg feil sekk. Men det burde ikke være noen diskusjon om at de bytter sekken hvis du ønsker det.

Endret av Fjell64
Rettelser i teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.