Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en Non-stop LY-pose og ligge/sitteunderlag i skumplast til hunden. Hunden vår er bitteliten, 4kg, og posen er ca dobbelt så stor som den trenger å være. Den er heller ikke varm nok for vår hund som ikke har underull. Jeg pleier å legge dunjakka mi over for å supplere posen om han blir kald.

Jeg har en rull med Climashield og noe nylon liggende i en eske for å sy ny, mindre og varmere pose. Jeg må bare få ut finger'n...

• Liker 1
Skrevet
Zel skrev (På 19.1.2026 den 21.48):

Ja posen jeg linket har en nedre temperaturgrense på -20 grader C og en komforttemperatur på -10 grader C (i menneskeversjonen). Jeg valgte å gå for den og tar med et nonstop dekken sammen med et bamse extreme liggeunderlag brettet i to. Da tror jeg det skal gå veldig fint, og i aller værste fall får hun sove i posen min igjen. Det er ikke snakk om å ligge utenfor teltet (jamfør det du skriver om vind), og å la henne bli hjemme er uaktuelt, det tror jeg ville bli stor sorg for oss begge :) Dekken i ull er et godt råd, takk.

Definitivt mest kos å ha med hunden på tur ja😀 Men jeg har med min på enkelte turer latt henne bli hjemme med pass, oftere da hun ble eldre. Hun har nok savnet meg mindre enn omvendt, hehe. 
Høres ut som du har funnet en løsning som forhåpentlig fungerer bra for dere ja! Fordelen med ull er jo at den varmer når den er våt og. Innimellom kan man gjøre et kupp på Canela sine dekken på Finn.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.