+Bjellesau Skrevet 4. juli 2022 Skrevet 4. juli 2022 (endret) For 2 år siden fikk jeg en rift i duken på det ene 3-manns kuppelteltet mitt. Stoffet er 40D silikonisert ripstop nylon. Jeg prøvde disse selvklebende lappene: Jeg satte på en lapp på forsiden og en liten på baksiden. Området er rett over et pluggfeste, midt imellom 2 av hjørnene på teltet og er altså et stresspunkt. Lappen sitter like godt etter 2 års bruk. Ca 15 overnattinger både i sol, bøttevis med regn og sterk vind. Lappene er selvklebende og enkle å bruke. Anbefales. Endret 4. juli 2022 av Bjellesau 5 Siter
+torese Skrevet 4. juli 2022 Skrevet 4. juli 2022 Hvor fikk du tak i disse? Noen norske butikker som fører? Tenker det kan være greit å ha en slik lapp eller to i sekken ev. teltposen. tore Siter
+Bjellesau Skrevet 4. juli 2022 Forfatter Skrevet 4. juli 2022 torese skrev (2 minutter siden): Hvor fikk du tak i disse? Noen norske butikker som fører? Tenker det kan være greit å ha en slik lapp eller to i sekken ev. teltposen. tore https://frivannsliv.no/products/gear-aid-tenacious-tape-silnylon-patches?gclid=EAIaIQobChMI_4eDg-Pf-AIVI5BoCR0bvw7fEAQYByABEgJkffD_BwE Norsk butikk. 1 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.