4x4 Skrevet 8. januar 2007 Skrevet 8. januar 2007 Hei hå. Blei litt inspirert av noe eg så på tv. Hengekøye og ein presening som tak. Type snor over hengekøyå slik at taket blir som et v-telt. Noen som har testet slikt utstyr på tur i skogen? Bilder ? Ser utruligt stiligt ut, bare for å ha testet det. Må prøve alt
johnpd Skrevet 9. januar 2007 Skrevet 9. januar 2007 Har sett det jeg og. ser veldig bra ut! leste på et eller annet forum at noen anbefalte liggeunderlag i hengekøyen pga kuldegjennomslag... si ifra når du har prøvd
robaater Skrevet 12. mai 2010 Skrevet 12. mai 2010 Da slipper du jo alt mulig mikkmakk med å ha med masse forskjellig utstyr. Teltet på bildet under fant jeg på www.telting.no.
Ranglefant Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Da slipper du jo alt mulig mikkmakk med å ha med masse forskjellig utstyr. Teltet på bildet under fant jeg på www.telting.no. Selger du bare innretningen, eller har du faktisk testet om den er noe?
robaater Skrevet 4. juni 2010 Skrevet 4. juni 2010 Grunnen til at jeg selger det er i og for seg at jeg bruker det selv, var gjennom egen bruk at jeg fikk sansen for denne type telt. Om du tar en titt på telting.wordpress.com ser du noen bilder og rapporter fra bruk. Mer kommer her utover, må innrømme jeg liker bedre å dra på tur på denne årstida
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå