Gå til innhold
  • Bli medlem

Løfte opp innertelt


Ringperm

Anbefalte innlegg

God morgen.

Jeg har et Naturehike Opalus 2, som med fordel kunne vært litt lengre. Dvs selve lengden går kanskje akkurat, men innerteltet i den skrånende veggen er ofte litt i løseste laget og jeg leker derfor litt med tanken på å få prøve og løftet det litt for å få bedre høyde i fotenden. Jeg har størrelse 48-50 i sko, som nok ikke er med på å gjøre saken bedre.

Spørsmålet mitt er jo om det er noen kjente tjuvtriks som kanskje kan fungere her?

Jeg er ikke den mest praktiske, så jeg har ikke kommet lengre enn å tenke ut en løsning med å gorillateipe en strikk på innsiden av ytterteltet og en annen på utsiden av innerteltet for å prøve å koble disse sammen på et vis. Men jeg er ikke overbevist om at dette er en spesielt god løsning. Mine løsninger pleier vanligvis ikke å være det :)

På flatt underlag med perfekt stramming og oppsett, er nok "problemet" noe mindre, men i likhet med mine løsninger, har også mitt oppsett av telt forbedringsmuligheter. Men det får komme etter hvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.