Gå til innhold
  • Bli medlem

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fant noen løsning på problemet? Min har begynt og fuske og av og til kommer det ikke bensin fram til dysa heller. Det hjalp og demontere spindelen og montere den sammen igjen (den hadde ikke behov for rens heller) men jeg opplever også lav effekt. Kan ha hånda ganske nært flammene før det begynner å gjøre vondt egentlig :P Har omnifuel ii og den funker med gass men med fuel er den alt for ustabil. Fikk knapt varme i teltet i da jeg brukte den i går og jeg får heller ikke regulert effekt særlig. Enten er den på eller av. Den var ganske annerledes i starten men har nesten ikke brukt den da jeg bruker gass på sommeren. Kjøpte den tidlig i fjor mener jeg. 

La også merke til at fra lørdag til mandag eller tirsdag hadde jeg brukt nesten ei hel 0,6 flaske med bensin så fylte jeg opp til streken på tirsdagen og da var halve flaska bort ganske kjapt. Det ble noe søl ved feilsøking osv men det var meget lite og laaangt unna en desiliter.

Endret av fjellræv
Annonse
Skrevet
fjellræv skrev (47 minutter siden):

Fant noen løsning på problemet? Min har begynt og fuske og av og til kommer det ikke bensin fram til dysa heller. Det hjalp og demontere spindelen og montere den sammen igjen (den hadde ikke behov for rens heller) men jeg opplever også lav effekt. Kan ha hånda ganske nært flammene før det begynner å gjøre vondt egentlig :P Har omnifuel ii og den funker med gass men med fuel er den alt for ustabil. Fikk knapt varme i teltet i da jeg brukte den i går og jeg får heller ikke regulert effekt særlig. Enten er den på eller av. Den var ganske annerledes i starten men har nesten ikke brukt den da jeg bruker gass på sommeren. Kjøpte den tidlig i fjor mener jeg. 

La også merke til at fra lørdag til mandag eller tirsdag hadde jeg brukt nesten ei hel 0,6 flaske med bensin så fylte jeg opp til streken på tirsdagen og da var halve flaska bort ganske kjapt. Det ble noe søl ved feilsøking osv men det var meget lite og laaangt unna en desiliter.

Tolket jeg rett her om at bensinen forsvinner fort, men effekten er lav? 🤔 Et eller annet sted må jo drivstoffet ha forsvunnet, og hvis det var lekkasje hadde du nok merket det (mildt sagt). 
Har du en annen pumpe å sammenligne/teste med?

Skrevet
sneakyowl skrev (Akkurat nå):

Tolket jeg rett her om at bensinen forsvinner fort, men effekten er lav? 🤔 Et eller annet sted må jo drivstoffet ha forsvunnet, og hvis det var lekkasje hadde du nok merket det (mildt sagt). 
Har du en annen pumpe å sammenligne/teste med?

Ja, det stemmer. Mulig at bensinen ikke forsvant fort men at jeg måtte koke lengre pga lav effekt og dermed brukte mye drivstoff i forhold til hva jeg kan lage av mat. Har ingen annen pumpe dessverre. Hadde samme problem tidligere i år eller i fjor men da hjalp det mye å rense spindelen men nå er den helt fin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.