Gå til innhold
  • Bli medlem

Telt


A.l

Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har dette:http://www.mackinnon.no/friluftsliv_telt_soveposer_sekker/telt/ferrino_lightent_2.html

Er ganske nytt for meg, og jeg har ikke prøvd det mer enn to ganger. Det er definitivt ikke noe vintertelt, for det er stor åpning mellom innertelt og yttertelt. Den store fordelen på sommeren er at du kan ta av ytterduken, og ligge kun ligge under nettingteltet innerst.

Jeg synes teltet er veldig bra, og prisen er god.

Ferrino er en kjent teltlevrandør, så kvaliteten er god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt off topic!

Var inne på siden til Mackinnon, og ble overrasket over at noen kan publisere en side uten å ha pratet med noen som kan norsk rettskriving! Så mye skrivefeil har jeg ikke sett siden forrige gang jeg var innom forumsidene til VG! Mulig teltene deres er bra, men det virker så utrolig amatørmessig. Føler det omtrent som damen som ble intervjuet etter å skulle kjøpe seg kjøkken, men ikke orket bruke 100.000 i en butikk der selgeren insisterte på å si sjøkken! :lol:

Her er noen eksempler, og alle fra beskrivelsen av et eneste telt:

(feil -> riktig)

forsterkelse -> forsterkninger

skjel -> sjel

inovativ -> innovativ (her har de brukt begge former, så halvparten var jo riktig!)

Ferrino's -> Ferrrinos (vi er da ikke engelske heller...)

I tillegg er det endel gramatiske feil, og dårlig språk.

Dagens lille utblåsning!

H.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he he det var da jævli håper du får en bedere dag etter å ha blåst ut, det fikk hvertfall jeg etter å ha lest ditt innlegg he he.

Er veldig enig med deg att skal de være blant de proffe så bør de nok gjøre noe med dette, men jeg må innrømme att jeg ikke så det selv.

Ozzi håper du kan komme med tilbake meld. senere når du har fått prøvet teltet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg må innrømme att jeg ikke så det selv.

Hehe... I wonder why :wink::lol:

Nei da, bare kødder, ikke noe personlig ment.

Forumspråk er til tider veldig vanskelig, mangler komma, feilskriving i hytt og pine, dialektskriving osv osv. Bl.a kan komma fort endre mening på setninger. Sms må nok ta skylden for mye tror jeg. Litt OT dette :) Men siden det var nevnt.. :)

Det viktigste med språk er tross alt å bli forstått, så ei pølse eller søtten i slaktetida må tåles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.