Thomas k Skrevet 21. april 2021 Skrevet 21. april 2021 jeg ser etter en billig og robust stang som kan brukes i skog og mark
Thomas k Skrevet 21. april 2021 Forfatter Skrevet 21. april 2021 Espen Ørud skrev (1 minutt siden): Hva skal du fiske? nordmarka 1
Thomas k Skrevet 21. april 2021 Forfatter Skrevet 21. april 2021 Thomas k skrev (24 minutter siden): nordmarka Espen Ørud skrev (25 minutter siden): Hva skal du fiske? oi shit så feil. jeg skal fikse ørret
Gjest Skrevet 22. april 2021 Skrevet 22. april 2021 (endret) Kan gå god for Berkley Lightning MVP. 8» 3-15gram. (Ca700,-) Hatt i mange år. Godt snellefeste, bra holdbar kork, gode ringer. Meget følsom stang, ladder godt, mindre presis i kast enn mer kvassere stenger. Men du verden så moro å få fisk på den:) Egner seg mindre i terreng med mye busk og kratt, da den er 2-delt. Om du ikke frakter den i etui som jeg gjør da. Vet du at du skal gå inn i kratt og lignende, finn ei 4 delt. Går du opp i pris så kan jeg anbefale godt Shimano av de her. (Ca 2500-3000kr) SHIMANO BeastMaster STC CX er en kanonbra stang på alle sett! 8-9fot lengde (Ca15-1600kr) SHIMANO STC Multi-Lenght er som du ser enklere å pakke inkludert med fastmontert snelle. Noe mindre presis enn CX, men fremdeles veldig god. Men begge er gode stenger og kan justeres opp/ned 1fot da det er en ekstra del (5delt) 7-8 fot. Endret 22. april 2021 av Franke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå