Gå til innhold
  • Bli medlem

Ticket To the Moon Pro Hammock inkl myggnett og ridgeline


enpåtur

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på om det er noen som har testet TTT pro hammock? https://www.dntbutikken.no/ticket-to-the-moon/113486/hengekøye-med-myggnett-ticket-to-the-moon-pro-hammock

Jeg ser at den ikke har de flapsene som jeg irriterer meg litt over på TTT. Men, den er ikke særlig bred, dog ser det ut på videoen at en voksen mann har god plass til å ligge diagonalt likevel. Jeg er 165 så det bør være god nok plass vil jeg tro. I dag bruker jeg en enkel TTT og skulle inn å se på den doble da jeg oppdaget Pro istedenfor.

Det er inkl. ridgeline med oppbevaringslomme på denne samt myggnett, og til en god pris også. Så nå ble jeg i tvil om den doble 😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke testet den, men ser ut som en bra køye til en god pris. Er kanskje litt smal men burde ikke være noe problem med hensyn til kroppslengden din. Ridgeline forenkler opphenget mye

 

Lesovik Draka er et noe dyrere alternativ som anbefales av flere som har testet. 

Endret av RoyN
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Du får litt samme effekt med glidelåser på siden, som de ekstra panelene med stoff som andre har. 
Kantene på køya blir en del strammere enn resten, og den får en preget U form, som gjør at man ikke får strukket ut og ligget så flatt. 
De ekstra panelene gjør lite for komforten, og man får ikke brukt bredden effektivt. Høres flott ut, men blir bare mer stoff å bære med seg. 

Vi har testet mye, og funnet at man får best komfort når køya er laget av en stykke stoff. 
Hvis du vil ha en norskprodusert køye i ekstremt bra materialer, kan du sjekke ut våre her. 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bark skrev (5 timer siden):

Hei! Du får litt samme effekt med glidelåser på siden, som de ekstra panelene med stoff som andre har. 
Kantene på køya blir en del strammere enn resten, og den får en preget U form, som gjør at man ikke får strukket ut og ligget så flatt. 
De ekstra panelene gjør lite for komforten, og man får ikke brukt bredden effektivt. Høres flott ut, men blir bare mer stoff å bære med seg. 

Vi har testet mye, og funnet at man får best komfort når køya er laget av en stykke stoff. 
Hvis du vil ha en norskprodusert køye i ekstremt bra materialer, kan du sjekke ut våre her. 😊

Om dere lager en 11 eller 12 fot en skal jeg ha når jeg får sliti ut tttm køya 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheSleepwalker skrev (1 time siden):

Om dere lager en 11 eller 12 fot en skal jeg ha når jeg får sliti ut tttm køya 👍

330 cm stofflengde, det må vel gå som 11 fot?😊

Ønsker du lenger køye, så er det bare å ta kontakt. Vi produserer alle køyene våre i Oslo, så er smal sak å få laget på custom mål 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bark skrev (6 minutter siden):

330 cm stofflengde, det må vel gå som 11 fot?😊

Ønsker du lenger køye, så er det bare å ta kontakt. Vi produserer alle køyene våre i Oslo, så er smal sak å få laget på custom mål 

Hvis 850kr kan gå som betaling for 990kr så 😂 (dårlig humor her). Burde vel tilby bedre oppheng enn et tau etter hvert da? 🤔 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheSleepwalker skrev (6 minutter siden):

Hvis 850kr kan gå som betaling for 990kr så 😂 (dårlig humor her). Burde vel tilby bedre oppheng enn et tau etter hvert da? 🤔 

Hvorfor? Det fungerer veldig bra, enklere enn mange andre løsninger jeg har prøvd 😉

Men ja, det kommer snart flere alternativer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.