Gå til innhold
  • Bli medlem

Gregory Baltoro 95 Pro eller Osprey Aether Plus 100


kriryd

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har i en tid nå undersøkt en rekke forskjellige sekker og kommet fram til 2 ryggsekker som jeg ikke klarer velge mellom. 
Ryggsekken kommer til å bli brukt til overnattingsturer der jeg har med meg (alt for) mye, blant annet fiskeutstyr (fluefiske) og det som følger med. 

Har lest mye godt om Baltoro både her og på andre nettsider og ser at det er en solid sekk. Eneste negative jeg har lest om sekken er noe som antakelig er rettet opp i da det var litt eldre kommentarer jeg fant på dette, men det gikk ut på at etter en stund så lager den en "lyd" som kan være irriterende. Har noen av dere hatt det problemet? Men utenom det virker det som en solid sekk med plass til både fluestang i sidelomme og dagstur sekk (som forsåvidt ser ut som en gym-sekk, men det gjør ingenting). 

Angående Osprey Aether sekken så har jeg ikke funnet så mye informasjon. Den har ikke nødvendigvis en egnet plass til fiskestenger som jeg kan se da det ser ut som det er vannflaske beholdere på begge sidene. Det ser også ut som den har en god løsning med dagstur sekk der du kan gjøre om topplokket til en sekk. 

Det jeg lurer på er om noen har erfaringer med disse sekkene? 

Kan legge til at jeg har prøvd begge ryggsekkene. Synes begge to var gode å ha på og har derfor ikke valgt ut en favoritt basert på det. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.