Harry Mikkelsen Skrevet 24. januar 2021 Skrevet 24. januar 2021 Kan en installere tidligere kjøpt Garmin Premium topokart (på CD) på Fenix?
bernt Skrevet 24. januar 2021 Skrevet 24. januar 2021 Aner ikke, men regner med det hvis du har riktig software fra Garmin. Selv bruker jeg kart fra frikart.no på min 6X.
Harry Mikkelsen Skrevet 25. januar 2021 Forfatter Skrevet 25. januar 2021 bernt skrev (14 timer siden): Aner ikke, men regner med det hvis du har riktig software fra Garmin. Selv bruker jeg kart fra frikart.no på min 6X. Er du fornøyd med detaljnivået og lesbarheten på frikart?
bernt Skrevet 25. januar 2021 Skrevet 25. januar 2021 30 minutes ago, Harry Mikkelsen said: Er du fornøyd med detaljnivået og lesbarheten på frikart? Absolutt. I de områdene jeg ferdes er de mer detaljrike i forhold til bl.a. stier enn kart basert på Statkart sine data. .... Og så har du jo muligheten til å korrigere feil, når du finner det, og slik gjøre kartene bedre til glede for alle (https://www.openstreetmap.org/about).
RAS Skrevet 25. januar 2021 Skrevet 25. januar 2021 Jeg bruker kartmannen sitt med og uten bratthet, men garmin sine egne fungerer også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå