Pinealforest Skrevet 12. desember 2020 Skrevet 12. desember 2020 Jeg og to kompiser har planlagt en overnattingstur ute i fjellet søndag - mandag denne helgen. Da er det nemlig meteorsverm og nymåne, men været tilsier at det ikke blir å se en eneste stjerne. Hadde tenkt å gå opp til madonnaen i Trillemarka, men nå er det egentlig samme hvor vi drar. Hadde vært fint med et fjellområde som er relativt lett å ta seg inn i. Jeg har fjellski med pulk og mine to kompiser blir å bruke truger. Har vært ute en vinternatt før, men ikke i noe særlig fjellområder. Kom gjerne med tips til nybegynnervennlige toppturer / ruter inn i fjellet innafor 3.5 time kjøring fra Drammen ! Siter
CarlHenrik Skrevet 12. desember 2020 Skrevet 12. desember 2020 Jeg hadde holdt meg til opprinnelig plan, og laget en campe i en helling ved skoggrensa som ga godt utsyn. Man kan trives god med tarp, skinn, spade og bål 😃 2 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.