Gå til innhold
  • Bli medlem

Fin tur med løs hund - Trøndelag?


HelldogSköll

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier, er det noen som vet av en fin tur å gå med løs hund i Trøndelag nå? :) Har med tre hunder, og den ene er fin å ha løs, men hun er litt turbo, og kan virke skremmende på folk som bare ser en stor, svart satan komme løpende i hundreoghelvette. Kommer fint på innkalling, men det er kjipt å måtte kalle inn konstant for å gå fot om det er mye folk. Helst en tur som går over noen dager og man kan ta atb-buss til og fra (er jeg kravstor nå?), for jeg har ikke biiiil, og som kjent så får man ikke med seg så mange hunder på toget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
HelldogSköll skrev (På 10.12.2020 den 1.55):

Som overskriften sier, er det noen som vet av en fin tur å gå med løs hund i Trøndelag nå? :) Har med tre hunder, og den ene er fin å ha løs, men hun er litt turbo, og kan virke skremmende på folk som bare ser en stor, svart satan komme løpende i hundreoghelvette. Kommer fint på innkalling, men det er kjipt å måtte kalle inn konstant for å gå fot om det er mye folk. Helst en tur som går over noen dager og man kan ta atb-buss til og fra (er jeg kravstor nå?), for jeg har ikke biiiil, og som kjent så får man ikke med seg så mange hunder på toget.

Brungmarka? Sokndal til Selbusjøen eller noe. Må vel være mulig å finne inngang og utgang med buss forbindelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.