Populært innlegg +Espen Ørud Skrevet 24. november 2020 Populært innlegg Skrevet 24. november 2020 Ikke veldig godt annonsert, men stamkunder og abonnenter på nyhetsbrevet har vel fått følgende på epost siste dager: "[....] Det betyr at fra mandag 23.11.2020 - 30.11.2020 reparerer vi Helsport-produktene dine helt gratis. Det eneste du trenger å gjøre er å datostemple pakken din med dato, fortelle oss hva som skal repareres, merke den med “green friday” og sende pakken til Varmbuvegen 10, 7224 Melhus. Vi jobber så fort vi kan, men på grunn av stor pågang kan levering ta noe lengre tid enn det pleier! Vi håper du benytter deg av tilbudet og bidrar til at mindre, kan bli til mer! " 10
Dortase Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Jeg har et Helsport telt fra 70-tallet med knekte glassfiberstenger... lurer på om de tar imot det 😳 1 2
Aleksander Jacobsen Skrevet 24. november 2020 Skrevet 24. november 2020 Var innom Helsport igår (uavhengig av denne kampanjen) og leverte et Reinsfjell SL med hull i enden av stangkanalen. En svakhet med denne modellen. Jeg ba om å få forsterket alle endene og fikk til svar at dette gjorde de uten vederlag med alle teltene av denne typen de fikk inn til rep. I dag fikk jeg beskjed fra Posten at teltet er på vei tilbake og kan forventes mottatt i morgen. Nok en gang knallservice, og ekspederingen er så kjapp at man kan flenge opp teltet den ene helga og være klar for ny tur neste helg👌 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå