Dette er et populært innlegg +Espen Ørud 4 376 Skrevet 24. november 2020 Dette er et populært innlegg Del Skrevet 24. november 2020 Ikke veldig godt annonsert, men stamkunder og abonnenter på nyhetsbrevet har vel fått følgende på epost siste dager: "[....] Det betyr at fra mandag 23.11.2020 - 30.11.2020 reparerer vi Helsport-produktene dine helt gratis. Det eneste du trenger å gjøre er å datostemple pakken din med dato, fortelle oss hva som skal repareres, merke den med “green friday” og sende pakken til Varmbuvegen 10, 7224 Melhus. Vi jobber så fort vi kan, men på grunn av stor pågang kan levering ta noe lengre tid enn det pleier! Vi håper du benytter deg av tilbudet og bidrar til at mindre, kan bli til mer! " Terka, Miamaria, varmtvann og 7 andre reagerte på dette 10 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
+Dortase 111 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Jeg har et Helsport telt fra 70-tallet med knekte glassfiberstenger... lurer på om de tar imot det 😳 anetteh, nordicminds og Blindgjenger reagerte på dette 1 2 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Aleksander Jacobsen 53 Skrevet 24. november 2020 Del Skrevet 24. november 2020 Var innom Helsport igår (uavhengig av denne kampanjen) og leverte et Reinsfjell SL med hull i enden av stangkanalen. En svakhet med denne modellen. Jeg ba om å få forsterket alle endene og fikk til svar at dette gjorde de uten vederlag med alle teltene av denne typen de fikk inn til rep. I dag fikk jeg beskjed fra Posten at teltet er på vei tilbake og kan forventes mottatt i morgen. Nok en gang knallservice, og ekspederingen er så kjapp at man kan flenge opp teltet den ene helga og være klar for ny tur neste helg👌 TorbjørnJ, varmtvann, PA og 5 andre reagerte på dette 8 Siter Lenke til innlegg Del på andre sider
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.