DROMEDILLA Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Har av nostalgiske grunner kjÞpt meg to eldre Optimus 111. En brÄkebrenner og en stillbrenner. Jeg lurer pÄ hvor jeg kan kjÞpe rimelige service deler til de? Olav Teigen selger til nesten 500 kroner. Syns det er dyrt...   Siter
Skogens StÞnn Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 Hvis du vet hvilke deler du vil ha kan du jo prÞve Mr. Hjelmerud pÄ finn: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=62606523 Siter
DROMEDILLA Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Takk for tips. Skal hÞre med han, men tar ogsÄ imot flere tips   Edit: Han skal ha en hundrelapp mindre. Endret 6. oktober 2020 av DROMEDILLA Siter
+Tom42 Skrevet 6. oktober 2020 Skrevet 6. oktober 2020 DROMEDILLA skrev (1 time siden): Har av nostalgiske grunner kjÞpt meg to eldre Optimus 111. En brÄkebrenner og en stillbrenner. Jeg lurer pÄ hvor jeg kan kjÞpe rimelige service deler til de? Olav Teigen selger til nesten 500 kroner. Syns det er dyrt...   Jeg har alltid planer, sÄ ogsÄ med optimus 111. men det er historie og nÄ har jeg en ruinpark som bare samler stÞv.  Hvis dette er interesset kan du fÄ dette. Det eneste du mÄ betale er utgifter ifm forsendelse. Og er jeg heldig finner jeg noen reservedeler ogsÄ. Her er hvert fall en brÄlebrenner og en stillebrenner som det er mulig Ä fÄ til Ä virke - tror jeg Send meg en PM med navn og adresse 2 Siter
DROMEDILLA Skrevet 6. oktober 2020 Forfatter Skrevet 6. oktober 2020 (endret) Tom42 skrev (21 minutter siden): Jeg har alltid planer, sĂ„ ogsĂ„ med optimus 111. men det er historie og nĂ„ har jeg en ruinpark som bare samler stĂžv.  Hvis dette er interesset kan du fĂ„ dette. Det eneste du mĂ„ betale er utgifter ifm forsendelse. Og er jeg heldig finner jeg noen reservedeler ogsĂ„. Her er hvert fall en brĂ„lebrenner og en stillebrenner som det er mulig Ă„ fĂ„ til Ă„ virke - tror jeg Send meg en PM med navn og adresse Har sendt PM đ Edit: Kom to ganger. Endret 6. oktober 2020 av DROMEDILLA Siter
BjÞrnar Mo Skrevet 8. oktober 2020 Skrevet 8. oktober 2020 Juliands har for tiden ikke komplette rep.sett til 111, men har mye annet bra til bra priser og rimelig frakt. Base Camp har absolutt alt du mÄtte Þnske til rimelige priser, men fraktprisene varierer. Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nÄ og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nÄ for Ä poste med kontoen din.