Gå til innhold
  • Bli medlem

nye alfa pro pluss; en helt fantastisk sko!


max

Anbefalte innlegg

Har vært på en veldig krevende og lang tur denne uka, det har regna konstant, og jeg har hatt på meg bootsa nesten konstant. Jeg kan melde om at selv om skoene ikke engang er inngått har jeg INGEN gnagsåt, og de er HELT TØRRE oppi. Har vært kliss våt i tøyet fra dag 2, men skoene har ikke vært fuktige oppi engang. I disse skoene er det forsterket goretex, og som i de fleste modellerer skøtesømmen bak i helen, noe som gjør at man kan være utsatt for gnagsår. Imidlertid er stoffet såpass mykt at jeg ihvertfall ikke har noe gnagså i det hele tatt. Jeg har ringt til alfa og takket for skoa faktisk. jeg har brukt mange slags boots, men disse tar søren meg kaka. Fantastisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan anbefale alfa bever grip + eller bever pro grip + på det sterkeste jeg også!

Men det er som du sier Bever pro er vesentlig stivere så med mindre du skal gå i særdeles ulendt terreng eller bære tungt så ville jeg kanskje anbefale vanlig bever (grip +), eller hvis det er litt tyngre personer, de liker ofte bever pro pga støtten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 år senere...

Har hatt bever i mange år, og har vært veldig fornøyd.

Problemet er bare at de blir våte til slutt, spesielt etter dagevis i myr eller snø.

Fordømt irriterende, men det er likt over hele linja.

Og samma det, det viktigste er å komme seg ut. Man er da vanntett for svingende!:)

Gud tur!

----------------------

Soli Deo Gloria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.